HTML

Titicaca

Ezt most azért indítom, mert holnap utazom Peruba, és egyszerűbb így mesélni. Meg 30 is leszek mindgyárt, bár ennek a Peruhoz marginális köze van. Illetve, ha jobban belegondolok, ennek mindenhez köze van.

Friss topikok

  • öccsike: Na Kisanyám akkor idekommentelek egyet. Küldtem neked e-mailt is, tök aranyos vagyok. Szóval miköz... (2009.07.15. 09:52) juli 10 - Tiwanaku, Bolivia
  • öccsike: Na Kisanyám akkor idekommentelek egyet. Küldtem neked e-mailt is, tök aranyos vagyok. Szóval miköz... (2009.07.15. 09:50) juni 30-juli 1 - zuros kezdetek
  • Nighthaven: Na mi a nagy "büdös" helyzet?:) Remélem azért megérkeztek már a csomagjaitok. Jó volt a repülés? P... (2009.07.05. 16:17) juli 2 - az elso rendes napunk

Linkblog

juni 30-juli 1 - zuros kezdetek

2009.07.03. 07:16 pirosch

Gyerekek, nem hiszitek el, Peruban vagyunk, innen blogolok :)

Klassz! Leszamitva, hogy az ekezetes betuket el lehet felejteni.

Az idefele vezeto utunk eleg kalandos volt: Becsbe menet az M1-en nem sokkal elottunk borulhatott fel egy uveg cuccokat szállito kamion, elegge nyomni kellett a feket.... utanunk nem sokkal le is zartak az egesz m1-et...

Aztan nagy sorbanallas utan becsekkoltunk, felszalltunk a gepre, ahol 1 ora ucsorges utan mondtak, hogy lehet leszallni, mert vmit javitani kell, kb 1 ora. Ekkor meg volt remeny. Aztan a "meg egy orat" 4-szer mondtak be, mig 19.20 helyett majdnem ejfelkor felszalltunk. Na akkor mar biztosak voltunk benne, hogy a limai gep buko, mivel a ketto kozott kb 3 ora volt az atszallasra. De legalabb amig varni kellett adtak szendvicset, ami ideiglenesen megmentette az eletunket.

Madridba ejfel helyett fel 3-ra ertunk, viszont akkor mar nem idegeskedtunk, mert tudtuk: a limai gepet 6 oraval raktak odebb, reggel 6ra. Na, ez a mazli a szerencsetlensegben.

A madridi repteren (ami oriasi) kb mi harman kodorogtunk, megtalaltuk a kaput es annak a toveben csoveztunk par orat. Andres joval korabban odaert Madridba, igy neki adtak szallodai szobat, csak reggel 6ra jott oda (es panaszkodott, h nem volt ideje reggelizni, azt hittem, lekeverek neki egyet).

Ekkor mar 15 oraja utaztunk, es a tengeren tuli csak ezutan jott. Nekem egyebkent nem volt nyugos, eleg hamar eltelt: megneztem a Gran Torinot meg az Al Gore filmet, es Legyen on is milliomost jatszottam :) Meg persze neha dumcsiztunk.

Szoval reggel 6 helyett 12-kor leszalltunk limaban, be is engedtek minket az orszagba, de ezutan egy orat alltunk a futoszalag mellett - hiaba. Csak Andres cucca jott meg, harmunke nem. Vegul is csak 4-5 orajuk volt arra, hogy attegyek egyik geprol a masikra...

A reklamacional kaptunk egy papirt meg telefonszamot, aztan ennyi volt, majd jon a kovetkezovel... Ekkor nekem mar olyan migrenes fejfajasom volt, hogy nem eltem. Nem kell mondanom, hogy a nagy csomagban vannak a gyogyszerek, ugye? Szoval mig Andres az informaciohoz ment en a patikaba. Vicces, h egy nagy dobozbol egy levelet adtak el nekem (jelzem kb. 1400 Ft-ert...)  Es majdnem az elso kanyarban kicsusztam, mert annyira be akartam mar venni, hogy ramentem a csapvizre, de az utolso pillanatban eszbe kaptam. 

Elo utunk a regeszeti muzeumba vezett, ami valaha a Nagy Perui Felszabadito, San Martin de valakie volt, es Simon Bolivar is lakott itt. Az epulet jo volt, a targyak is, csak a kiallitas modja nem annyira. Szerintem elbasztuk, es a masik muzeumba kellett volna menni. Mondjuk nekem mindegy volt, en a tulelesre jatszottam, meg arra, hogy ne hanyjak.

Utana vacsiztunk az elso sarki etteremben vmi halat, majd elmentunk taxival a Lonely Planet altal javasolt egyik hotelbe, utana meg buszjegyeket venni. A taxizas vicces: ilyen rovidebb utakert 7-8 solt kernek, ami 500 Ft korul van, mi meg negyen osztozuk ezen a fergeteges koltsegen :)

A szallasok es a kajak viszont annyira nem olcsok, mint amilyen lepattant csoringer orszag ez.

Este meg eltaxiztunk a foterre, ami kivilagitva is nagyon szep, a setaloutcaban meg vettem egy pulovert, mert a becsi repteren realizaltam, hogy az otthon maradt..

Ott turkaltam a rongyos boltban a helyi macakkal - kicsit sem neztek ram :)

Vicces, hogy a nagy kanikula miatt mar Becsben budosnek ereztuk magunkat, este meg mar masodik napja nyomtam ugyanabban szetben... 

Este hullakent doltunk az agyba, plane, h reggel 3-kor kellett kelnunk, mert a 4.15-os busszal mentunk Paracasba...  Viszont nem tartott soka bepakolni. Hala istennek 1-2 napi tiszta polo meg fehernemu van nalam, de tiszta sor, h nem lesz eleg. Van fogkefe, mas mi kellhet meg? Legalabb nem kell cipelni azt a dog nehez zsakot, nincs utban... konnyen utazunk. Csak az utlevel, meg a bankkartya, ahogy a menok. Vagy mondhatnam, hogy most megtanuljuk elengedni a dolgokat :) Persze azt konnyu elengedni, amit meg sem fogtal :)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://titicaca.blog.hu/api/trackback/id/tr61223703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öccsike 2009.07.15. 09:50:57

Na Kisanyám akkor idekommentelek egyet. Küldtem neked e-mailt is, tök aranyos vagyok. Szóval miközben kisüti a monitor a kis szemem a 45 fokban, lélekben teljesen ott vagyok a boliviai határon. Bár irigykedve olvasom a csodálatos dolgokat, biztos vagyok benne, hogy én nem tudnék felmenni az emeletre és már rég beadtam volna a kulcsot 1000 méteren is. Remélem rengeteg kokalevelet rágtok közben, csak azért nem írod, mert jólnevelt fiatal hölgy vagy. Írjál ügyesen mindennap, szürke hivatali ótvaros patkány éltem kis fénycsóvái ezek a bejegyzések... A többit elküldtem elektronikus levélben. Puszi!
süti beállítások módosítása