HTML

Titicaca

Ezt most azért indítom, mert holnap utazom Peruba, és egyszerűbb így mesélni. Meg 30 is leszek mindgyárt, bár ennek a Peruhoz marginális köze van. Illetve, ha jobban belegondolok, ennek mindenhez köze van.

Friss topikok

  • öccsike: Na Kisanyám akkor idekommentelek egyet. Küldtem neked e-mailt is, tök aranyos vagyok. Szóval miköz... (2009.07.15. 09:52) juli 10 - Tiwanaku, Bolivia
  • öccsike: Na Kisanyám akkor idekommentelek egyet. Küldtem neked e-mailt is, tök aranyos vagyok. Szóval miköz... (2009.07.15. 09:50) juni 30-juli 1 - zuros kezdetek
  • Nighthaven: Na mi a nagy "büdös" helyzet?:) Remélem azért megérkeztek már a csomagjaitok. Jó volt a repülés? P... (2009.07.05. 16:17) juli 2 - az elso rendes napunk

Linkblog

juli 7 - Puno

2009.07.11. 04:49 pirosch

Ez a Puno nevu varos a Titicaca to partjan fekszik, 3817 m magasan, es nagyon ronda. Az Omar altal ajanlott hotelbe jottunk, ami ugyan olcso, de eleg lepattant - es ekkor meg nem sejtettuk, h 4 ejszakat fogunk itt tolteni...

Elso ejjel szornyu, ablaktalan szobat kaptunk, no torolkozo, es reggel 6-kor bekopogtak, h akkor most megyunk-e a tora kirandulni... Miutan visszaaludtam, 8 korul arra ebredtem ujra, h Andres orditva hany, es ket hanyas kozti szunetben fosik... Mivel a sztrajk miatt tudtuk, hogy legalabb 3 napra itt ragadunk, ezert ezt a napot pihenesre szantuk, foleg szegeny Bandira fert ra. Ha buszon vagy hajon ulunk biztos, hogy sokkal rosszabb neki. Igy hat a varosban lofraltunk, es probaltuk elkerulni a vonulo tuntetoket. Kiirattuk a memoriakartyakat, lesetaltunk a kikotobe (na jo, egy darabig, aztan taxiba ultunk :), itt ugy kellett atsuttyannunk egy masik utcaba, mert a tuntetok dobalni kezdtek. A kikotoban ettunk egy jo pisztrangot azon a bufesoron, amit csak a helyiek latogatnak (nagyon finom volt, es szerintem a forever legolcsobb kaja: az egesz tal korettel egyutt volt 8 sol - 560 FT!)

Aztan visszamentunk a foterre, megneztuk a legregebbi hazat meg a templomot, majd bereltunk egy taxit, ami felvitt minket egy kilatohoz, ahonnan tok jo kilatas nyilt a tora, megvart minket, es visszavitt a hotelbe. Egyebkent regen feltem ugy, mint mikor a 30 fokos folduton 5-unkkel, egyesben kapaszkodott folfele a toyota...

Delutan aludtunk, Andres agyban is maradt, csak harmasban mentunk el kajalni, az etteremben a levest a pizza utan hoztak ki, mert elfelejtettek... Viszont KisKing csuporban kapta az ananaszlevet :) Mindenhol frissen turmixolt ananasz, papaya, meg vegyi gyumi leveket iszunk! Meg persze Pisco Sourt :)

Szerencsere masodik estere kaptunk mi is egy ablakos, napos szobat, igy mosni is tudtunk, meg melegebb is volt (a 0 fokhoz kepest...)

Egyebkent minden este almodok valamit, mar almodtam arrol, hogy 1 hetvegere hazaugrok a csaladhoz, es Ocsike folyekonyan beszel hozzam spanyolul, arrol, hogy tancedzes lesz, arrol, hogy Andressel jogaoran vagyunk (!), es megalmodtam Zuzuek eskuvojet (mondjuk az igazi tuti jobb lesz, en nagyon vicceset almodtam :)

Ez persze lehet azert is, mert elegge osszekeverednek a nappalok es ejszakak (foleg ha ejjel utazunk), plusz otthon ti akkor keltek, mikor en lefekszem, ezek mind eleg fura dolgok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://titicaca.blog.hu/api/trackback/id/tr841239833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása